Poważne oskarżenia tu czytam, to nie powinno wypłynąć na forum, teraz jest zasiane pewne ziarno niepewności i kazdy na każdego będzie podejrzanie patrzył :evil:
[O1] Głośne terkotanie na luzie i na hamowaniu silnikiem
Zwiń
X
-
[O1] Głośne terkotanie na luzie i na hamowaniu silnikiem
Zaczęło się na jeździe 100km/h na autostradzie - dodatkowy terkoczący dźwięk po zdjęciu nogi z gazu. Potem coraz głośniej, najgorzej przy hamowaniu silnikiem, na luzie bez włączonego biegu tylko rzadziej te dźwięki. Co do opisu dźwięku to jakby kamienie wrzucone do silnika się w nim obijały. Przebieg 40000 3letnie auto, 1,5 roku temu wymiana sprzęgła i koła dwumasowego. Przy dodaniu gazu na włączonym biegu podczas jazdy dźwięki znikają.
Pytanie - sprzęgło? rozrząd? Czy można nim jeszcze jechać czy dać się odholowaćSkoda OCTAVIA Tour Combi 1,9 TDI
Mitsubishi Outlander II 2,2 HDi Instyle
-
-
u mnie we francy dawało znać o sobie zawsze przy jeździe econo... znaczy zawsze przy hamowaniu silnikiem..albo na buegu bez gazu, co równoznaczne jest . przy przyspieszaniu nie było nic słychać,..jeździłem tak parenaście tygodni i nic sie nie stało, później francę opchnąłem .......
także nie martw sie , ... jeśli to rzeczywiście to , to dojedziesz letko do warsztatu...
Komentarz
-
-
u mnie jak mówisz ale także na luzie bez biegu i stojąc, a jak wrzucę bieg i powoli puszczam sprzęgło to jeszcze auto nie ruszy a już dźwięk ginie. Może mi skopali coś przy wymianie dwumasówki i sprzęgła
[ Dodano: Pon 21 Cze, 10 20:46 ]
i oczywiście dwumasa padła i to w dodatku tak się zablokowała,że otwory stoją nie na przeciwko śrub mocujących, po 1,5 roku i 15000 km. W dodatku w Polsce Sachs daje gwarancję na 1 rok a w Niemczech na 2 lata.
Montuje jednomasę z Valeo. taniej i trwalej. Jak w nieco starszych skodach.Skoda OCTAVIA Tour Combi 1,9 TDI
Mitsubishi Outlander II 2,2 HDi Instyle
Komentarz
-
Komentarz